HR MANAŽER / NÁBOR

Jsme rostoucí investiční skupina integrovaných společností působící v oblasti realit a prémiového rezidenčního developmentu v České republice. Rozvíjíme velké územní celky, měníme tvář urbanismu. Specializujeme se na rezidenční development, od nákupu pozemků, výstavbu, interiérový design až po předání hotových realit investorům. Pro naše klienty budujeme středně velké bytové domy a prémiové rezidence. Domy vybavujeme elegantními interiéry. V našich projektech nám záleží na kvalitě prostoru a domova, který pomáháme vytvářet. Máme vysoké ambice růstu a proto hledáme do svého týmu nové kolegy.


Pozice:


  • HR manažer / nábor

Požadavky:

  • vzdělání vysokoškolské / univerzitní
  • praxe na obdobné pozici alespoň 5 let
  • pokročilá znalost MS Office
  • angličtina (středně pokročilá)
  • hands-on přístup
  • příjemné vystupování

Co nabízíme:

  • práce v úspěšné české společnosti, která právě prochází expanzí a nabízí talentovaným lidem prostor pro seberealizaci a další profesní růst
  • moderní pracovní prostředí na Praze 4 (Park Chodov) s dobrou dopravní dostupností
  • neformální prostředí, ve kterém panuje přátelská atmosféra
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • možnosti kariérního a dalšího odborného rozvoje
  • bonusy/prémie
  • služební telefon a notebook i pro soukromé účely
  • příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • volný vstup do fitness centra v blízkosti kanceláře a další benefity
  • pravidelná firemní školení a teambuildingy

Typ pracovního poměru:             práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru:         na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu:                pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)

Místo:                                          Praha 4, Chodov

Životopis a motivační dopis, případně portfolio zasílejte na adresu kariera@tgx.cz

 

Role:

  • odpovědnost za řízení lidských zdrojů a vytváření strategie ve skupině
  • podílení se na expanzi společnosti a příprava náborových strategií
  • zajištění náborového procesu
  • vybudování stabilních pracovních teamů pro jednotlivé divize
  • řízení klíčových HR procesů napříč holdingem
  • úzká spolupráce s vedením společnosti
  • zodpovědnost za přípravu rozpočtu v oblasti HR
  • nastavení klíčových indikátorů výkonu (KPI) v oblasti lidských zdrojů
  • návrh strategie odměňování zaměstnanců a motivačních programů
  • podíl na tvorbě firemní kultury

Organizace:

  • Pozice organizačně podléhá řediteli společnosti.

Požadavky:

  • vzdělání vysokoškolské / univerzitní
  • praxe na obdobné pozici alespoň 5 let
  • pokročilá znalost MS Office
  • angličtina (středně pokročilá)
  • hands-on přístup
  • příjemné vystupování

Co nabízíme:

  • práce v úspěšné české společnosti, která právě prochází expanzí a nabízí talentovaným lidem prostor pro seberealizaci a další profesní růst
  • moderní pracovní prostředí na Praze 4 (Park Chodov) s dobrou dopravní dostupností
  • neformální prostředí, ve kterém panuje přátelská atmosféra
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • možnosti kariérního a dalšího odborného rozvoje
  • bonusy/prémie
  • služební telefon a notebook i pro soukromé účely
  • příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • volný vstup do fitness centra v blízkosti kanceláře a další benefity
  • pravidelná firemní školení a teambuildingy

Typ pracovního poměru:             práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru:         na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu:                pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)

Místo:                                          Praha 4, Chodov

Životopis a motivační dopis, případně portfolio zasílejte na adresu kariera@tgx.cz

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]